Ostutingimused

Veebipoe www.lifestyle.ee (edaspidi Veebipood) omanik on osaühing Talos Trading, registrikood 11486224, asukohaga Koidu 27, 10136 Tallinn

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba

kättetoimetamise eest.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

  • Ostes lifestyle.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.

  • Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama avalduse www.lifestyle.ee e-poe aadressil info@talostrading.ee, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile.

  • Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud Talos Trading lattu. Klient peab veenduma, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.

  • Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

  • Talos Trading tagastab raha hiljemalt 14- kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.

  • Tagastamisele ei kuulu tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.

  • Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Talos Trading  klienditoele info@talostrading.ee

  • Talos Trading tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil.

  • Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Kliendi valikul kaup asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Kliendile kauba maksumus. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

  • Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14- päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul.  Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

  • Talos Trading ei vastuta sellisel juhul tekkinud kahju eest kui kauba kohaletoimetamine viibib tingitud asjaoludest, mida Talos Trading ei saanud ette näha või mõjutada.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@talostrading.ee

või helistada telefonil: +3725111324

 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.